czwartek, 16 listopada 2017

Początki bloga są trudne.

Hej!!! 
  Postanowiłam założyć tego bloga aby pisać o rzeczach które lubię,które wy lubicie.
Wiem ,że prowadzenie bloga nie jest łatwe szczególnie na początku ale chciałam się otworzyć na nowe doświadczenie.Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad założeniem bloga, ponieważ lubię dzielić się z ludźmi.
Co będzie na blogu?
  *Ten blog będzie o wszystkim i o niczym.Blog nie tematyczny będę pisała na różne tematy, które interesują za równo was jak i mnie.W sumie będąc szczerym nie wiem czym was zaciekawić abyście zostali do końca ale mogę wam obiecać, że na pewno będzie warto czytać mojego bloga, bo będzie pomocny wam w wielu dziedzinach również życiowych.
Może żeby przybliżyć was do tematyki bloga opowiem coś o sobie.
  *Mam na imię Wiktoria mam 16 lat ( tak tak to takie typowe w mówieniu o sobie).Interesuję się psychologią turystyką podróżami.Jestem raczej typową humanistką do ścisłowca mi dużo brakuje chociaż zazdroszczę osobą z umysłem ścisłym mają otwartą drogę do przyszłości nie mówię,że humaniści nie oczywiście,że też :) Zależy wszystko od tego kto jak poprowadzi swoje życie.Interesuję się również jak typowa dziewczyna makijażem ,modą urodą.Będę pewnie bliżej świąt pisać o tradycjach, ozdobach prezentach i innych pierdółkach,ponieważ bardzo lubię tworzyć ten świąteczny klimat.Wszystko wtedy jest takie inne magiczne :).
  No więc koniec gadania o mnie.Mam nadzieję,że zachęciłam was troszkę.Mogę powiedzieć jedno ten blog będzie inny niż wszystkie inne sami się przekonacie.

24 komentarze:

  1. Ważne żeby pisać o tym, co się chce i czuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym w pełni,bo tylko pisanie o tym co się lubi i czuje sprawia radość.

      Usuń
  2. Trzymam kciuki najwazniejsze aby w tym wieku mieć pasje brawo Ty !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Bardzo fajny post, trzymam kciuki za Ciebie :**
    Zapraszam również do mnie <3
    https://dziewczynaresztaswiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuje ja tobie również życzę powodzenia :)

      Usuń
  5. Powodzenia ! Sama niedawno zaczęłam ;) Życzę nam żebyśmy wytrwały jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Heej, życzę powodzenia i wytrwania w pisaniu :)
    Było ciężko, czasami przez kilka miesięcy nie byłam nawet w stanie napisać słowa :)

    Isiaaa N z Zapiski Isi

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za twojego bloga i oczywiście będę śledzić wpisy bardzo chętnie. Czekam na kolejny post 😊😊😊

    Zapraszam Cię do mnie

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo możliwe,że dzisiaj bd nowy post :)

      Usuń
  8. Witaj !
    Chyba najlepiej będzie jeżeli będziesz pisała o swojej pasji lub hobby :)
    Pozytywne rzeczy zawsze przyciągną ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to witam Cię w blogosferze :) Sporo piszesz o tym, że będziesz poruszać tu tematy, które lubią czytelnicy - najlepiej pisz to, co Ty najbardziej lubisz, bo na tym blogu to właśnie Ty jesteś najważniejsza, a nawet jakbyś się bardzo starała, to i tak wszystkim ludziom nie dogodzisz ;P Jestem bardzo ciekawa Twojego bloga i - coby Cię nie zgubić - dodaję się do obserwatorów.
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama sprawdzisz jak w praktyce wyjdzie ci pisanie bloga ;-)
    Życzę pwowodznia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia :) Też niedawno zaczynałem, a machina się całkiem nieźle kręci. Jak potrzebujesz wsparcia, napisz do mnie:
    https://www.facebook.com/szamanshamansky/

    OdpowiedzUsuń
  12. początki zawsze są wszędzie trudne. najważniejsza jest wytrwałość

    OdpowiedzUsuń
  13. początki zawsze są wszędzie trudne. najważniejsza jest wytrwałość w działaniu nawet jak na początku coś nie wychodzi i masz dosyć:)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia